poniedziałek, 15 marca 2010

Urodzinowa karteczka dla szczególnej osoby i prezent...

Wykleiłam jeszcze jedną karteczkę inspirowaną (a może zliftowaną), którą zobaczyć można na stronce z kursikami.
Karteczka dla siostry mojego Narzeczonego (:P), więc starałam się bardzo, żeby była przyzwoita- mam nadzieję, że się udało...




Karteczka z wykorzystaniem ćwieków od Endiego posiadanych już wcześniej, a także z prezenciku, który już otrzymałam (kwiatek w środku)... Prezent przedstawia się następująco:


Wielkie podziękowania dla sklepu SCRAP.COM.PL

6 komentarzy:

  1. kartka równie urocza jak poprzednia różowa wersja, szukajac nietypowych ukladów trafilam do Ciebie i tak bardzo spodobala mi sie Twoja interpretacja, że w "minutę" przygotowałam kartkę w tym samym ukladzie :-> dzieki za dobry pomysl jak i wene twórcza, co w mig splynela na mnie po obejrzeniu Twojego bloga ;->

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna :) Rewelacja, zaraz lecę na kursik :)

    OdpowiedzUsuń